Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik reserveren?
Restaurant Renilde is voor diner geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag. Per dag zijn er een beperkt aantal tickets beschikbaar. Check de beschikbaarheid bij het bestellen van je tickets.
Wat is er allemaal inbegrepen bij mijn ticket?
Je entree voor het Depot, een 4-gangen diner en een aperitief. Je kunt het diner uitbreiden met een bijpassend (klein) wijnarrangement of alcoholvrije dranken. Deze dranken reken je na het diner apart af.
Wat houdt menu carte blanche in?
Bij restaurant Renilde koken wij met de seizoenen mee. Elke dag bepalen chef Jim de Jong en zijn team wat er op het bord komt op basis van wat de leveranciers die dag brengen.
In verband met dit wisselende en dagverse menu kunnen we voor het diner helaas geen rekening houden met gasten die volledig suiker-, zout-, ui-, (knof)look-vrij of veganistisch willen eten. Wel serveren wij een volledig vegetarisch menu.
Waar kan ik allergieën en dieetwensen doorgeven?
Bij het bestellen van je tickets kun je bij het invullen van je gegevens allergieën en dieetwensen doorgeven. Ben je iets vergeten of heb je vragen? Neem contact op via renilde@boijmans.nl
Wat is er allemaal te zien en te doen in het Depot?
Het Depot is het eerste kunstdepot ter wereld dat volledig toegankelijk is voor het publiek. De complete museumcollectie van Boijmans, bestaande uit meer dan 155.000 verzamelde kunstwerken, is er opgeslagen. Ze zijn gerangschikt en gestructureerd in veertien depotruimten met vijf klimaten, verdeeld over zes verdiepingen. Lees hier meer informatie over alles wat er te zien en te doen is in het Depot.
Hoe lang duurt een bezoek aan het Depot gemiddeld?
Het verschilt natuurlijk per persoon. Gemiddeld genomen duurt een bezoek aan het Depot 1,5 uur. Ook kun je je aanmelden voor een instaprondleiding om een depotruimte te bezoeken, deze rondleiding duurt 30 minuten. Reserveer gratis een plaats aan het begin van je bezoek.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het is mogelijk om je tijdslot aan te passen of de datum van je bezoek te verplaatsen (afhankelijk van beschikbaarheid). Dit kan tot uiterlijk 48 uur voorafgaand aan je bezoek. Wij kunnen helaas geen geld terugstorten. Neem voor het omboeken van je ticket contact op met de klantenservice van onze ticketpartner Enviso, via boijmans@enviso.io of 010-3116610 (bereikbaar ma t/m vr van 8.00 tot 18.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.30 uur).