Tickets Depot Boijmans Van Beuningen
Ik wil een tijdslot boeken maar dat is niet meer beschikbaar. Wat moet ik doen om het depot te bezoeken?
Sinds de opening op 6 november 2021 is de belangstelling voor het depot overweldigend. Je kunt proberen een tijdslot op een ander moment van de dag te boeken of op een andere dag.
Ik heb een kaartje en kan toch niet komen. Kan ik de datum en mijn tijdslot omboeken?
Als je niet kunt komen kun je via de klantenservice (zie het kopje ‘contact opnemen') een andere datum en tijdslot reserveren voor je bezoek.
Krijg ik mijn geld terug?
Wij kunnen helaas geen geld terugstorten maar het is dus altijd mogelijk een nieuwe datum en tijdslot te boeken.
Ik ben te laat en kan niet in mijn gereserveerde tijdslot komen. Wat doe ik?
Helaas kunnen wij je tijdslot niet omboeken naar een ander tijdslot. We hopen dat je zelf opnieuw een ticket koopt en tijdslot reserveert.
Ik heb een ticket gekocht met een kortingskaart en kan helaas toch niet komen. Heeft het zin dat te laten weten?
Ja, heel graag. Laat dit weten voor aanvang van je bezoek. Wij kunnen het tijdslot voor je omboeken, zo komt het tijdsslot vrij voor iemand anders.
Ik heb een ticket gekocht maar heb geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Check de spambox van het mailadres waarmee de tickets besteld zijn. Veelal is de bevestiging daarin te vinden.
Op welke manier kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt naar mailen naar boijmans@enviso.io of bellen naar: +31 (0)10-3116610, bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur.
Ik kom toch met meer mensen dan verwacht. Kan ik tijdsloten bijboeken?
De mensen met wie je naar het depot komt kunnen een ticket kopen en proberen hetzelfde tijdslot te boeken. We kunnen je niet garanderen dat de door jouw gekozen tijdsloten nog beschikbaar zijn.
Kan ik mijn ticket aan iemand anders overdragen?
Als je een regulier ticket hebt gekocht dan kun je dat overdragen aan een ander. Als je een ticket met een kortingspas hebt gekocht, dient degene die het ticket en tijdslot van je heeft overgenomen in bezit te zijn van dezelfde kortingspas.
Voor je gemak!
Je hoeft het ticket niet uit te printen maar kunt het downloaden op je smartphone of tablet en aan de ingang van het depot tonen aan de depotmedewerker die de ticketcontrole doet.
Vergeet niet je kortingspas mee te nemen.
Privilege- of Vriendenpas, Museumkaart, Rotterdampas, VriendenLoterij VIP-KAART, Rembrandtkaart (Vereniging Rembrandt), ICOM-kaart, CJP of studentenpas.